Information

Född: 2007
Fader: Fia-Friends Optimal-Oktan
Moder: Borderness Mazy

onsdag 13 februari 2008

En utomhusdag!







Hej allihopa!
Det var säkert fler än jag som märkte att det var sol ute idag...så jag passade på att ta med kameran ut!! Har tänkt tanken några gånger men vädret har vart så tråkigt, hur kul är det att se bilder på fyra hundar ute i regn och rusk?! Det är inget man vill se tillbaka och minnas...Nä!
Njut av bilderna nedan!

Idag har Kess och jag vart ute på en ganska så lång promenad själva, vi träffade Ruby(en foxterrier), Elliot(en dvärgpudel) och "han-som-jag-glömt-namnet-på"(en mellan pudel)
Dom hade jätte kul ihop allihopa och Kess tyckte nog det var kul att leka med hundar i "sin egen storlek"..tyvärr inte i sin egen ålder.. men det ska han få göra imorgon!

Då ska vi åka ner till Kungsbacka och hälsa på barndomshemmet, systern Simba & brodern(som fortfarande är till salu..om någon seriös, aktiv och snäll människa letar efter hund..så vet ni det!)
Hoppas dom kan leka lite och ha lite(läs mycket) kul!

Pratade med Siv igår som berättade att han som skall lära oss och hjälpa oss med vallningen(som är HELT nytt för mig!) tog en valp också, så det blir tre valpar som skall träna ihop och som man får följa! Riktigt kul!!

Siv berättade också att det är folk som är inne på den här bloggen och läser, så jag har nu installerat ett program som håller koll på besökare och för statistik och massa sånt...avancerade grejer! (eller inte, för det var väldigt enkelt att fixa..haha)

Annars flyter dagarna på..dom går väldigt fort!! Snart är det vår och sommar..JIPPIE!! Längtar så mycket efter lite sol och värme! Allting blir mycket trevligare då!
Idag handlade det inte så mycket om Kess, hoppas ni överlever.. Nu kommer bilderna!
Njut av dom så hörs vi!
Kram från Emelie och Kess

Inga kommentarer: