Information

Född: 2007
Fader: Fia-Friends Optimal-Oktan
Moder: Borderness Mazy

måndag 7 november 2011

Då var det dags igen!

Hej ni där ute!

Då var det dags för en uppdatering! Har märkt att ingen läser denna blogg längre, vilket jag förstår, men som jag skrivit innan (om nu någon trillat hit av misstag ;) ) så skriver jag mest för min egen skull. Det är kul att ha detta och gå tillbaka och läsa och kolla bilder!=)

Jag tog några kort häromdagen när vi var ute, dom kommer längre ner!
Annars händer det inte så mycket, livet rullar på och Kess njuter av alla årstider som passerar!
Han är en stor kille nu!
Mer muskler och mer "manlig" i utseendet, ingen liten pojkvasker längre! hehe

Lugn och harmonisk för det mesta, och trygg i sig själv oftast! Han är fortfarande
mörkrädd och ser spöken i olika situationer och saker beroende på vilket humör han är på och vilken tid på dygnet det är, samt vilket väder det är!
Men han ger oss alltid många skratt och leenden!

Tills vi hörs igen - ta det lugnt och njut av livet!

Inga kommentarer: