Information

Född: 2007
Fader: Fia-Friends Optimal-Oktan
Moder: Borderness Mazy

måndag 14 juni 2010

Nu har jag mer tid...

Skrållan

Kroll

Kess sneglar lite mystiskt på mig när jag tar kort

Skrållan och Kess vid havet

Kess på en vit-sippe äng

Nu har jag mer tid till att uppdatera bloggen, skall bara få in ett rytm i det också!
Idag tränade vi Agility uppe på klubben, det gick kanon bra! Jimmy filmade lite också, Kess gör några tabbar och misstag men han var kanon duktig sen när vi tränade enstaka hinder!

Han är otroligt snabb!! Därför är vi inte redo att tävla än, vi måste träna mycket mer på kontaktfälten, sändande och handling. Finns inte en chans på miljonen att jag kan springa med honom, när vi är klara kommer vi vara bäst!! =)
Träning träning träning och träning är vad vi har framför oss.

Filmen är bara ett litet smakprov... det slutar inte så bra, eftersom han rev första hindret så fanns det inget hinder att hoppa i mål över, han blev lite förvirrad. Men han tycker att Agility är KANON kul! Riktigt roligt o se hur taggad han är.

Skönt att solen hittat tillbaka till lilla Sverige igen, Välkommen! Vi har saknat dig!

Nu är det dags för middag och sedan blir det lite slappar tid i soffan med bästa hundarna!
Tjingeling så länge!


Inga kommentarer: