Information

Född: 2007
Fader: Fia-Friends Optimal-Oktan
Moder: Borderness Mazy

söndag 9 mars 2008

Hård vecka..

Denna veckan har varit en hård träningsvecka för hundarna, och mycket intryck för Kess.. Vi har vart på klubben och tränat söndag,onsdag,lördag och snart bär det iväg dit igen, om en timme!
Det har vart avslutning på Agilitykursen, som sagt..och idag börjar fortsättningskursen.
Kess har nästintill blivit helt rumsren nu! Riktigt skönt!
Han ställer sig vid dörren när han behöver gå ut, det blev en ordentlig hund av honom med! =)
Men han har nog den minsta blåsan jag vart med om.

Nä, nu ska jag packa träningsväskan, inget roligt väder idag så det blir till o packa ombyte tror jag..mina regnställ har jag tyvärr kastat för dom läckte, och har inte hunnit köpa nya än..
men det blev en liten uppdatering här iallafall!
Ha det bra!

Inga kommentarer: